Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

dinsdag 13 augustus 2013

Positief

In het verleden beschouwde ik al die conspiracy-denkers als ludieke en ongevaarlijke gekken. De afgelopen dagen heb ik heel veel gelezen (en video's bekeken) over diverse complottheorieën. Voorzien van steeds meer wetenschappelijk verantwoorde bewijzen. JFK, 9-11, Boston, Bilderberg, NWO, EMU, banken, etc. Je zou er bijna somber van worden, stoppen met bloggen, Facebook-account opzeggen. De wereld-elite volgt tegenwoordig immers elk kritisch geluid. 

Maar als ik vanochtend in mijn groentetuin weer een paar aubergines pluk, is die somberheid snel verdwenen. Misschien komt dat ook door de polyfenolen die in deze groente zitten. Schijnt heel goed te zijn voor de hersencellen en versterkt mijn immuunsysteem. Kom maar op met die complottheorieën. Ik blijf kritisch, maar positief !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten