Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

maandag 28 januari 2013

Wordt vervolgd

Toch bijzonder dat we in Amsterdam zijn als vanavond Beatrix op alle radio- en TV-zenders haar aftreden bekendmaakt. 
In 1962 stond ik in Den Haag langs de route van de begrafenis van Wilhelmina. In 1970 werd ik door Juliana benoemd tot officier in de luchtmacht. In 1981 was mijn ontslagbeschikking uit de krijgsmacht getekend door Beatrix. Benieuwd of ik ooit nog eens post krijg met de handtekening van koningin Máxima.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten