Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

woensdag 18 november 2009

2009-11-18 Gek van de Mac....


Na 20 jaar fervent gebruiker te zijn geweest van de Microsoft-producten als ms-dos, windows95, windows98, windows ME en windows XP ben ik om ! Geen zin om me weer te abonneren op nieuwe antivirus software, zelf mijn pc te blijven opschonen, defragmenteren etc. Ook geen trek in om me weer te gaan verdiepen in windows7 (vista had ik al overgeslagen).
Altijd een beetje jaloers geweest op het gebruikersgemak van de Apple. Ben gek op mijn Ipod, mijn Airport, i-tunes etc. Dus...?

Afgelopen zaterdag de knoop doorgehakt en mijn eerste MacBook met extra 24 inch cinemascreen en nog wat software gekocht. Ben sinds enkele dagen druk bezig met het me eigen maken van de Apple en haar software. En ?
Heel erg enthousiast, duidelijke software, bedieningsgemak, prima helpschermen, goede helpdesk. Echt, we zijn " gek van de Mac".

2 opmerkingen:

  1. ben best wel een beetje jaloers hoor! Ik mis mijn computer want was niet van plan zo lang te blijven en nu moet ik wachten tot maart op mijn computer :-( Hoe is het met jullie? Al opa en oma geworden opnieuw?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ook een hele grote mac gekocht, een 'big mac' ;-)

    BeantwoordenVerwijderen