Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

zaterdag 28 november 2009

2009-11-28 De Mexicaanse griep nog niet voorbij.

Gisteren verschenen er veel berichten, dat de Mexicaanse griep op zijn retour is. Klink en zijn ambtenaren ruiken geld en verkopen ineens 19 miljoen vaccins aan een of ander buitenland ! Ik heb enkele weken geleden mijn jaarlijkse griepprik gehaald. Twee jaar geleden mee begonnen. Waarom eigenlijk ? Angst ? Ik heb nooit griep. Ben hoogstens heel af en toe wat verkouden a.g.v. de vele weersveranderingen door het reizen of aangestoken door de kleinkinderen. Daarom ook geen vaccinatie gehaald tegen de Mexicaanse griep. Nu duiken er vandaag ineens weer berichten op, dat het Mexicaanse griepvirus zich heeft gemuteerd...... Dus straks weer nieuwe vaccins ? Een vriend stuurde me enige tijd geleden deze foto. Heb daarop 10 nieuwe Sloggy onderbroeken gekocht en ben helemaal klaar voor die nieuwe griepgolf !

1 opmerking: