Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

woensdag 17 april 2013

Inspiratie

Trouwe volgers van mijn blog zullen het wel gemerkt hebben. Al enige tijd plaats ik niet elke dag een berichtje. Er gaan soms enkele dagen overheen voordat ik weer eens iets publiceer wat me bezighoudt etc. Het is niet dat ik geen inspiratie heb. Wat dacht je wat deze bloemen op de patio met me doen ? Nee, in deze weken is mijn dag te vol om me ook nog eens aan mijn dagelijkse blog te wijden. Te veel werk op het land. Sorry lieve volgers. Wist je, dat je je ook kunt abonneren op mijn blog. Je krijgt dan automatisch een emailtje als er een nieuw bericht verschijnt. In de rechter kolom staat een aanmeld-venster.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten