Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

donderdag 25 april 2013

Ochtendgeluiden

Wat is mooier dan 's ochtends gewekt te worden door het gekwetter van de vele vogels rond het huis ? Tussen alle inmiddels bekende geluiden (van merels, diverse vinken, putters etc) horen we sinds enkele dagen ook weer de wielewaal. Maar als tijdens het ontbijt het typische geluid van de hop ineens heel dichtbij klinkt, pak ik toch even de camera. Deze vogel die zich doorgaans laag op de grond bevindt, zie ik hoog in de eucalyptus tegenover onze slaapkamer zitten. Door de klik van spiegelreflex van de Nikon schrikt deze mooi getekende vogel en vliegt weg, met een duikvlucht de berg af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten