Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

dinsdag 7 juli 2009

2009-07-06 Hurrah for the echo...

Da´s ook toevallig. Op dezelfde dag hebben vader en dochter een echo onderzoek. Een ouwe knar van bijna 62 laat in het bloedhete Pizarra zijn nieren, blaas en prostaat onderzoeken door een Belgische uroloog. Op dat zelfde moment laat een vrolijke dertiger in Amsterdam haar steeds boller wordende buikje met geluidsgolven bekijken door een verloskundige.

Het resultaat van beide echo´s stemt tot meer dan tevredenheid.

Mijn ciste in de nier is niet verder gegroeid, zo ook het steentje in de blaas en de prostaat houdt zich ook redelijk (psa-waarde ziet eruit als die van een `jonge God`). `Toch wil ik u elk halfjaar blijven zien`, zegt de Vlaming. Gelukkig is dat dan ook wederzijds.

De Amsterdamse echo geeft reden tot een vrolijke Niel die ons direct per telefoon meldt een ZUSJE te krijgen (half november).

Later op de dag als we Soezie broodmeel gaan afleveren bij Ruud en Bianca in Benalgabon, probeer ik zonder succes zijn internetaansluiting te repareren en een probleem aan zijn nieuwe Nikon DX90 op te lossen. Ben wellicht met mijn gedachten toch nog teveel bij de echo´s...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten