Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

vrijdag 17 juli 2009

2009-07-17 Verrassing tussen de vijgen...

Vandaag checken we of de vijgen al rijp zijn, de boom hangt er vol mee dit jaar. Dat wordt echt smullen en vijgenjam maken...... Zien we ineens deze fraaie kameleon zitten ! Prachtige kleuren. Wie weet is het de oudere broer van de toen witgekleurde kameleon die we twee jaar geleden bij ons zwembad zagen (zie blogspot archief april 2007-08-16) of het rode exemplaar dat ik begin dit jaar in mijn wijngaard aantrof (zie archief april 2009-01-23). Ok, hij is niet zo groot als de leguanen die we vorig jaar in de mangobomen in Anouk´s tuin in Paramaribo zagen, maar deze kameleon is wel echt een joekel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten