Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

donderdag 13 augustus 2009

2009-08-13 Job in natuurpark en Adelaars in gevecht

Vanmiddag laat ik Job het nationaal park achter ons huis zien. We rijden via het net geopende stuk snelweg naar Almunécar en vandaar via Jete en Otivar de bergen in. Job blijkt hoogtevrees te hebben, maar weet toch te genieten. Langs het stuwmeer bij Arenas de la Rey en Alhama de Granada gaat het via Zafaraya en Velez-Malaga weer richting huis.
Hij is het trouwens die even later als eerste bij ons thuis twee adelaars ziet en hoort. Ze vliegen laag in de vallei voor ons, achter elkaar aan. Boven het huis van Antonio scheren ze de vallei in tussen Penones en ons huis. Dan begint er een luchtgevecht... In de stilte van de hete namiddag kaatst hun geschreeuw tegen de bergen. Gelukkig ben ik er op tijd bij met mijn camera (helaas niet met de grote 300 mm telelens). We zijn er allemaal even stil van. Als je de foto ziet word je dat ook...
Bij het avondeten fotografeert Job zijn oom
en tante. OK, dan zetten we onszelf ook maar eens op de blogspot...







1 opmerking:

  1. Eric Castenmiller15 augustus 2009 om 20:20

    Jan, Wie is die mooie blonde vrouw rechts naast jouw, wouw, ziet er goed uit.....

    BeantwoordenVerwijderen