Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

vrijdag 18 januari 2013

Excuses

Ja, er ligt inderdaad nu al redelijk veel natuurijs. Rond Amsterdam sneeuwvrij en mooi zwart ijs. Prima dus om op te schaatsen. Toch heb ik nog steeds mijn noren nog niet uit het vet gehaald. Ik maak me wijs, dat ik er geen tijd voor heb. Het zijn misschien excuses. Mijn to-do lijstje is nog lang. Er liggen nog veel boeken te lezen, er zijn nog veel films te zien, foto's te sorteren etc. Het kan ook zijn, dat ik bang ben te vallen en iets te breken. Maar - realiseer ik me nu - eigenlijk vind ik het gewoon te koud. Onder nul en een stevige wind zorgt voor een lage gevoelstemperatuur. Niet echt aangenaam dus voor deze halve Spanjaard. Met meerdere lagen kleding, sjaal, handschoenen en hoed op houd ik het vandaag weer bij een wandeling door het Sloterpark.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten