Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

maandag 7 februari 2011

Zie de zon schijnt door de bomen....

De laatste dagen kennen een vast ritme. 's Morgens een paar uur flink aan de slag op het wijnveld. Mike doet haar oefeningen. Rond twee uur de werkkleding uit, een opfrisbeurt en de warme maaltijd (veel Tajine-gerechten de laatste tijd). Natuurlijk met dit weer buiten op het terras. En dan in het zonnetje de siesta van een uurtje. Als ik dan liggend mijn ogen open, is dit mijn uitzicht. Dit is genieten. Ook al weet ik, dat ik tegen vijven weer naar beneden moet, het land bewerken. De laatste loodjes.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten