Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

maandag 28 februari 2011

Die Yvon komt er wel

Veel van die bijna 5 miljoen TV-kijkers in NL naar "Boer zoekt vrouw" dreigen na de laatste uitzending gisteravond in een zwart gat te vallen. Hoeft echt niet. Vanaf 1 maart is er naast de LINDA een nieuw glossy magazine te koop : "YVON". Slechts € 6,66. 
Hierbij alvast de cover van dat blad.


In de metro met Arnold naar huis van Ajax twee zondagen geleden naast voetbalsupporters  ook veel vrouwen van de Huishoudbeurs. Met verbijstering hoor ik twee dames met groot ontzag praten over het feit, dat ze presentatrice Yvon Jaspers in levende lijve hadden gezien. Ze hadden beiden delen van een door Yvon zelf ontworpen servies gekocht.
Op dat soort momenten krijg ik een onweerstaanbare neiging ineens Spaans te gaan spreken.....  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten