Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

woensdag 12 september 2012

Geland

Natuurlijk heb ik wel een beeld over hoe het verder moet met deze wereld en Europa en NL in het bijzonder. Ik geloof niet in een door overheden maakbare wereld. Mensen zijn het die - vooral gevoed door hun sentimenten - hun en mijn wereld maken. Toch zitten politici achter de knoppen en scheppen daarmee al of niet de voorwaarden voor een andere en betere wereld. 
Mijn vertrouwen in politici is de laatste jaren flink gedaald. Vooral omdat ze niet in staat zijn geweest die voorwaarden te scheppen. Toch ga ik straks graag tijdens de vervroegde Tweede Kamerverkiezingen mijn stem uitbrengen.
Echter niet op de partij (D66) waar mijn hart ligt. Ook ik ben even een zwevende kiezer geweest. Afgelopen week ben ik geland. Ik heb besloten dan maar strategisch te gaan stemmen. Op de VVD ! Leuk, dat ik vanochtend een sms'je van G500 krijg met hetzelfde advies. Als ik dan ook zojuist zie, dat het Duitse Hof in Karslruhe heeft besloten, dat Merkel verder kan met het reddingsplan (EMS) van de Euro, weet ik zeker dat mijn keuze wel goed is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten