Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

zondag 23 december 2012

Groene Kerst

Het is vandaag bijna een zomerse dag, volop zon en rond de 22 graden. In mijn korte broek (jawel) werk ik een paar uurtjes op de bancales. De grond rond de stammen van de fruitbomen wat onkruid-vrij maken. Mike is in de tuinen rond het huis flink aan de slag. Beneden zie ik een dorpsgenoot die op deze zondagochtend ook de kerk laat voor wat ie is. De aardappelen moeten er binnenkort in, dus de boer ploegt.
We zijn alweer ruim een week hier en hebben alle dagen nog buiten op het terras kunnen lunchen. Hopelijk blijft het zo de komende 10 dagen als Anouk, Pieter, Niel en Ann hier kerst en oud/nieuw komen vieren. Van Pieter ontvang ik zojuist onderstaande foto. Ze blijken op tijd aan boord te zijn gegaan. Ik ga ze straks afhalen op Málaga Airport.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten