Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

donderdag 20 december 2012

Virtuele reünie

"Zomaar een foto uit 1958 van de 6e klas van de R.K. Parochiale Jongenschool voor G.L.O. en V.G.L.O., H. Petrus Canisius aan de Linnaeusstraat 8 in Den Haag. 22 jongens met een hele toekomst voor zich". Het zou de intro kunnen zijn van het in NL populaire TV-programma De Reünie. Helaas heb ik nooit een reünie meegemaakt van deze school en mede omdat ik in 1966 uit Den Haag ben vertrokken, was ik de meeste namen van mijn klasgenoten vergeten. Tot ik vandaag per e-mail een kerstwens krijg uit Ontario van Joe (Jos) van Benthem. Nu : retired en succesvolle groente- en fruithandelaar in Canada. Toen : dat vriendelijke manneke helemaal vooraan met zijn handen onder de kin. Iedereen herkent natuurlijk wel die knapperd in de zwarte trui links voor (!). In de adreslijst van die e-mail zie ik ineens een heleboel namen van toenmalige klasgenoten. Tino Balm, Frans Duyvestijn, Leo van Dijk, Ruud Langendoen etc. Wat zou er van ze geworden zijn ? TV-presentator Rob Kamphues mag me zo bellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten