Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

dinsdag 11 december 2012

Toekomst

Trailers voor films worden al decennia gebruikt. Ook voor toneelvoorstellingen en musicals zijn trailers de laatste jaren een must. Een nieuwe en onomkeerbare trend zijn de trailers voor boeken. Vandaag zie ik er weer eentje langskomen. En wel voor een heel goed boek. Het meest recente van dochterlief en een collega. De makers (regisseurs) van de trailers blijven zelf vaak buiten beeld. Graag onthul ik hier, dat deze is gemaakt door schoonzoon Marcel van Dijk. Ik zou zeggen : "Koopt allen dit boek !" Daarmee ben jij en je organisatie tenminste klaar voor 2020.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten