Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

woensdag 12 december 2012

Houvast

Ja, ik ben me er terdege van bewust dat het vandaag 12-12-12 is. Voor deze dag heb ik los van wat triviale zaken als wat kleine inkopen doen en mijn lp-bestand verder digitaliseren niets speciaals gepland.
Het meest spannende wat er rond het middaguur tot nu toe op deze dag plaatsvindt is deze tweet. 
Nieuwsgierig als ik ben, ben ook ik onlangs op Twitter Benedictus XVI gaan volgen. Niet dat ik houvast zal gaan vinden in zijn tweets. Daarvoor sta ik als voormalig actief lid van deze kerk te ver van veel denkbeelden van deze paus.  
Eens kijken wat er gebeurt op 20-12-12..... Jammer, dat ik op Twitter de Maya's niet kan volgen.  
Met dit berichtje ben ik trouwens 10 minuten te vroeg (straks is het 12:12 op 12-12-12)...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten