Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

vrijdag 28 december 2012

Memorabele dag

Met deze mooie panorama-foto, vandaag gemaakt door Pieter met zijn iPhone, open ik dit berichtje. Op het programma stond vandaag een dagje Sierra Nevada. Samen met een aantal collega's van Pieter en hun gezinnen reden we (18 man sterk) in anderhalf uur van zomers aandoende stranden aan de kust naar de sneeuw. Geen zwarte pistes e.d., maar heuvels waar vooral door de kids kon worden gesleed. De dag was voor ons memorabel. Precies 40 jaar geleden stonden we namelijk voor de ambtenaar van de burgerlijke stand in Oosterbeek. En daar we beloofden eeuwige trouw...... Op 2 juni 2013 is het 40 jaar geleden, dat we in de kerk trouwden. We hebben besloten dat dan maar op die datum in kleine kring te vieren. Er staat inmiddels een serie foto's van vandaag op mijn Facebook-pagina. Hier dus plek voor een portret door Anouk gemaakt.

1 opmerking:

  1. Hallo jan en mike van harte proficiat met jullie 40 jarige huwelijk, het ziet er gezellig uit, veel liefs uit een zomers down under j en j.

    BeantwoordenVerwijderen