Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

maandag 18 februari 2013

Happy wife, happy life















Sinds broer Peter de familie uit Vancouver vrijdag bij ons in Amsterdam heeft afgeleverd, circuleert de hele dag de kreet "Happy wife, happy life" in mijn hoofd. Het schijnt een beetje het levensmotto te zijn geworden van mijn Canadese broer Jacques. En zeg nou zelf, in die paar simpele woorden klinkt bijna een hele levensfilosofie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten