Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

dinsdag 5 juni 2012

Nuance

De laatste tijd zie je steeds meer foto's verschijnen waar in een zwart-wit omgeving het belangrijke element wel in fullcolour wordt weergegeven.Ook ik beheers ik deze techniek sinds kort. Voor iedereen die het me nu vraagt : het is quite simple ! Gewoon op je iPad of iPhone de app Color Splash downloaden. Vijf minuten later maak ook jij dit soort foto's.
Je plaatjes zijn na vandaag niet langer zwart-wit of fullcolour. Er zit beslist meer nuance in. Het lijkt het gewone leven wel.
Op de foto staat Mike met Niel aan het begin van de Avondvierdaagse hier in Amsterdam. Die 5 kilometer is voor mij zelfs met één elleboogkruk nog iets teveel van het goede. Ik ben even bij de start en ga via de fysiotherapeut thuis verder met mijn oefeningen. Volgende week wil ik toch echt die krukken gaan inleveren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten