Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

zaterdag 9 juni 2012

Spanning en lol

Gisteravond is het EK 2012 dan eindelijk begonnen. Met twee mooie en spannende wedstrijden. Steeds vaker bekijken we live TV-uitzendingen met de iPad op schoot. Met name volgen we dan op dit "tweede scherm" de relevante hashtags. Natuurlijk op momenten dat de spanning even uit een wedstrijd is. Zo was het ook gisteravond weer lachen om de vele grappen op Twitter. De praatprogramma's laat ik voor wat ze zijn. Voetballen moet je doen of naar kijken, maar niet oeverloos over praten. En discussies over de opstellingen boeien me helemaal niet. Voor mij staat de komende week de opstelling vast. Vanavond hebben we bij Nederland-Denemarken als bankzitters kleinzoon Robbe en kleindochter Julie. Wordt niet alleen spannend en lollig, maar vast ook heel gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten