Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

zondag 27 juni 2010

Retirement Home

Zo noemt mijn broer Jacques in Canada zijn nieuwe huis dat hij samen met afwisselend neef Theo en zoon Jefferey in zijn vrije tijd aan het bouwen is. Op Facebook zien we vandaag deze recente foto. En dit is alleen nog maar het guesthouse met garage en utilityroom ! Het ligt in Qualicum Beach op Vancouver Island. Ik denk, dat ik kan metselen, maar dit is echt andere koek. Knap hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten