Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

zondag 18 december 2011

Ajax-fan

Vanmiddag tussen de hagel- en sneeuwbuien door opnieuw in korte tijd naar de Arena. Ingang Zuid G wordt al bekend terrein. Met Arnold zie ik AJAX met 4-0 winnen van ADO Den Haag. Gelukkig is het dak van de Arena dicht en staan de heaters aan. Na afloop wordt deze Barcelona-fan verrast met een AJAX-sjaal. Voel me daarmee als Amsterdammer nu echt ingeburgerd ! Als ik met de sjaal om mijn nek ons appartement betreed, vraagt een passant "En, hoeveel is het geworden ?"
(foto genomen met mijn iPhone)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten