Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

zondag 3 maart 2013

Druk

Als er - net zoals deze weken - gasten in Casa Domingo verblijven, komen vaak bepaalde vaste dagroutines te vervallen. Gewoon, omdat we druk zijn, veel outdoor-activiteiten ondernemen en door de gezelligheid met hen alle begrip van tijd snel vergeten. De weekendkranten blijven grotendeels ongelezen op de iPad, terwijl ook het dagelijks bijhouden van mijn blog er soms dagen bij in schiet. Ik sta de laatste tijd versteld van het aantal dagelijkse pageviews. Vorige week zag ik, dat er op één dag 196 bezoekers op mijn blog waren geweest. Dat schept dus verplichtingen. Excuses aan mijn vaste volgers, dat ik een paar dagen even afwezig was, zijn hier dus op zijn plaats. 
Mijn ijverige Canadese schoonzus zorgt er trouwens met haar dagelijkse foto-meldingen op Facebook gelukkig in ieder geval voor, dat veel familie en vrienden op de hoogte blijven van hun verblijf hier in het zuiden van Spanje. Vanmiddag maken de Canadezen kennis met de paella van AYO aan Burriana Beach. Natuurlijk moet Jacques even het regisseurstoeltje van Antonio Banderas uitproberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten