Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

woensdag 27 maart 2013

Semana santa

Nu we enkele weken in Amsterdam zijn, staan we nauwelijks stil bij het feit dat we in de Goede Week leven. Hoe anders is het als we de Semana Santa, zoals de afgelopen jaren, in Spanje doorbrengen. 
Vrijwel elke dag zien we dan wel een processie, hetzij in Málaga of in ons eigen dorp Frigiliana. 
Deze poster hing de afgelopen weken overal in het dorp. 
Natuurlijk vinden we het leuk de paasdagen in NL met kinderen en kleinkinderen door te brengen. Maar een beetje heimwee naar Andalucía hebben we wel. En dan heb ik het nog niet eens over het weer....

Alhoewel, vandaag schijnt de zon volop en ik loop voor het eerst dit jaar door het Sloterpark zonder handschoenen !  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten