Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

vrijdag 15 maart 2013

Handyman


De afgelopen jaren hebben mijn broers tijdens enkele bezoeken aan Casa Domingo mij geholpen met een of andere constructie. Zo heeft Eric een grote steunmuur en een serie trappen (klik hier) gebouwd. Arnold heeft naast aan een trap ook een bijdrage geleverd aan de houtopslag/dugout/bushalte (klik hier). Broer en handyman Jacques wilde natuurlijk niet achterblijven. Een gammel trapje is door hem in korte tijd omgetoverd tot a nice stairway. Buurman Antonio kon zijn ogen niet geloven. "Zo'n trap met fraaie baldosas (tegels) bouw je toch niet als toegang tot je wijnveld, maar binnen in huis !" Wij zijn er in ieder geval hartstikke blij mee.
Het is vandaag zonnig en met een frisse wind maar zo'n 15 graden. Toch aangenaam genoeg om buiten te lunchen. Vanavond vliegen we weer naar het nog frissere Amsterdam. Weer even wennen dus. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten