Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

zaterdag 23 maart 2013

Fake movie

Met gevoelstemperaturen van minus 10 graden de deur hoeven we vandaag gelukkig niet uit om Argo te zien. Via de glasvezel van KPN komt deze Oscar-winnaar vanavond keihard onze huiskamer in Amsterdam binnen. 
"The movie was fake. The mission was real", aldus de trailer. Alhoewel we nog precies weten hoe in 1979 de 444 dagen durende gijzeling van 52 leden van de Amerikaanse ambassade in het Teheran afliep, is deze film van acteur en regisseur Ben Affleck toch een spannende thriller geworden. De met een Oscar bekroonde film gaat eigenlijk alleen over de geweldloze redding door de CIA van de 6 aan de gijzeling ontsnapte Amerikanen. En dat kon ik me dan eigenlijk niet meer zo herinneren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten