Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

dinsdag 21 mei 2013

De Russen komen !

Al bijna 4 jaar alweer houd ik met enige regelmaat dit blog bij over ons leventje in NL en in Spanje. Gezien de reacties die ik ik krijg weet ik, dat veel familie, vrienden en ook vreemde bezoekers mijn berichtjes wel op prijs stellen. Via mijn Statistieken-overzicht zie ik af en toe hoeveel pageviews er zijn.  Opvallend dat er soms dagen zijn met maar 50 kijkers, maar ook dagen van meer dan 200 kijkers ! Tsja, en daar doe je het dan voor. Zojuist zag ik, dat de afgelopen maand het aantal unieke views uit Rusland (341) ineens enorm hoog is....! Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Misschien dat veel Russen zich momenteel oriënteren over de aankoop van onroerend goed in Spanje ? Als oud luchtmachtofficier uit de dagen van de Koude Oorlog zouden er in ieder geval destijds wat alarmbellen zijn afgegaan. Nu is het gewoon : de Russen komen ! En voor de Spaanse economie is dat misschien een opsteker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten