Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

zondag 23 juni 2013

Supermaan (vervolg)

Gisteravond waren we net te laat om de supermaan vanachter de berg te zien opkomen. Zojuist zijn we er even voor gaan zitten en even voor tienen kwam de volle maan weer op vanachter de Loma de la Cruz. Voor de kenners: achter het huis van onze aannemer Francisco Villoslada. Nog een beetje supermaan, zal ik maar zeggen. Mike probeert 'm met haar iPad te vangen. Met mijn 200mm-telelens op mijn Nikon ben ik er op tijd bij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten