Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

dinsdag 13 november 2012

Mooi

Na een dag vol met afspraken in Málaga (Nissan-dealer, Leroy-Merlin, Ikea en cardioloog) lopen we even na zessen onze kilometers langs de kust van Torrox-Costa. Het is nog 20 graden en het waait. Er zijn flinke golven op de anders hier zo rustige Middellandse Zee en dus talloze surfers. De zonsondergang duurt hier nu exact een kwartier en kwart voor zeven begint het donker te worden. Jammer, dat ik mijn Nikon niet bij me heb. De foto's komen van de iPhone. Ook best mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten