Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

donderdag 8 november 2012

Onstuimig


Gisteren hadden we hier weer eens een weeralarm. Alerta naranje (code oranje) als waarschuwing voor hevige wind en wateroverlast. Rond zes uur gisteravond maakte ik met de iPhone bovenstaand plaatje vanaf Balcon de Europa. Van Playa Papagayo was nog maar weinig over. Rechts een foto uit Malaga Hoy vanochtend, flinke golven beuken op de boulevard bij Playa Malagueta
Het is al dagen grijs en regenachtig. Af en toe plukken we wat mango's, citroenen en avocado's, maar van echt werken in de tuinen en op het land komt momenteel niet veel terecht. En er moet nog zoveel gebeuren. De ene dag is het met 14 graden bar koud, de andere dag zwoel met 20 graden. Op internet lees ik verzuchtingen van expats als "ben ik daarvoor aan de Costa del Sol komen wonen ? het lijkt NL wel". Toch valt het wel mee, vandaag wordt het 21 graden en vanaf vrijdag krijgen we weer zon ! 
Het zijn prima dagen om wat administratie bij te werken, zaken op te ruimen, veel te lezen en mooie films te zien. Ons hoor je niet klagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten