Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

zondag 25 april 2010

El Acebuchal (het verlaten dorp) en de trappen......


Zoals beloofd hierbij een paar plaatjes van de trappen die op het land zijn gemaakt. Vanaf nu "vliegen" we op en neer de berg af !  


Eric heeft vandaag de auto gewassen.
 Met deze schoongewassen Nissan gaan we voor de lunch naar El Acebucal. Het verlaten (maar inmiddels gerestaureerde) voor- malige guerillagehucht in het bergmassief achter Frigiliana (zie : http://www.elacebuchal.es/. ) Na een botsing met een cross- motor (geen letsel of schade gelukkig) moeten we een snel-stromende rivier door. Voor de X-Trail met zijn 4-wheel drive een peuleschil. Filmpje staat op YouTube.

Morgenvroeg vertrekken we naar NL. Hopelijk treffen we in Noord Europa niet zulke aswegen aan.

1 opmerking:

  1. hartsikke leuk,
    ik ben weer op de hoogte. Ik zal het aan Jacques laten lezen als ie terug is van ons stekkie, hij is met Theo aan het dak van de cottage/workshop bezig. We spreken elkaar wel weer gauw, goede reis!M@R

    BeantwoordenVerwijderen