Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

dinsdag 13 april 2010

Geluk en ongeluk

Das verlorene Paradies
Vandaag laat Evy ons weten, dat ze een blogspot heeft geopend over hun leven nadat hun huis als gevolg van de aardverschuiving onbewoonbaar is geworden. Hierover meldde ik al op 24 maart j.l. Via hun blog zijn ze bezig hun dieren aan een nieuwe eigenaar te helpen, hun spullen te verkopen etc. Ze gaan binnenkort in tenten wonen op hun stuk land... Klik maar eens op http:/www.lucky-darge-molla-evy.blogspot.com  Inderdaad een verloren paradijs. Ook zamelen ze nog steeds geld in voor Ethiopië waar hun adoptiekinderen Darge en Molla vandaan komen. Hier het gezin in betere tijden afgelopen november.
Schilderobject ?
Zomaar een plaatje van een bloempot op een van onze terrassen, vond ik wel een mooie compositie. Mike kan er zo een van Gogh van maken (maar dan zonder wasmand op de achtergrond).

Nog een gezinsfoto
Uit Amsterdam komt deze door Anouk gemaakte foto binnen van de drie Verweijtjes afgelopen zondag in de zonnige Kennemerduinen!
Mijn geluk zit vandaag ook weer in het voltooien van muurtjes op het wijnveld !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten