Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

zondag 25 september 2011

Hoogglans

De familie van Dijk is duidelijk fan van "hoogglans"-lak. Vorige week is Marcel begonnen met het opnieuw in de verf zetten van hun huis. Mijn assistentie werd zo gewaardeerd, dat ik al snel op Twitter de bijnaam "hoogglansjan" kreeg. Afgelopen donderdag en vrijdag was het droog en zonnig. Dus reisden we weer af naar dat mooie dorp aan de A4. De straatzijde moest worden gedaan. En met die nieuwe donkergroene kleur moet dat natuurlijk het visitekaartje worden. Vrijdagavond is de klus vrijwel geklaard. Marcel doet de komende week de finishing touch. De dakkapel - is onderling afgesproken - laten we maar over aan echte schilders. Gewoon kwestie van te korte ladder (en beetje hoogtevrees).


1 opmerking:

  1. Jan wij willen wel een JANHOOGGLANS hebben voor in november b.v.kunnen wij daar nu een afspraak voor maken??? groetjes maya

    BeantwoordenVerwijderen