Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

dinsdag 30 juli 2013

Games

Het wordt voor onze vakantiegangers niet zoals gepland een dagje Granada, maar een dagje relaxen bij het zwembad. Iedereen happy. Er zijn regelmatig momenten waarop alle vijf huisgenoten elk met hun eigen device tegelijkertijd gebruik maken van mijn wifi. Bij het zwembad heb ik om het bereik wat te vergroten nog maar een extra Airport geplaatst. Er wordt gegamed en veel naar YouTube-filmpjes gekeken. Er komt nog net geen rook uit mijn router. Soms krijgt provider Casa Domingo even wat rust. Dat is als er bijvoorbeeld wordt gekaart of gedamd. Geen games in de virtuele wereld, maar met echte damstenen en een tegenstander die je kunt aanraken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten