Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

woensdag 10 juli 2013

Zonnesteek

Het wordt nu elke dag warmer. Rond het middaguur wijst de thermometer de voorspelde 37 graden aan, in de schaduw 31 graden. Dus na de lunch is het goed relaxen. 
Tijdens mijn siësta hoor ik ergens heel ver weg een Nederlandse radiozender melding maken over een ruzie tussen PvdA en VVD over de aanpak van de wolf in NL..... In mijn dromen zie ik een kabinetscrisis aankomen. Kan ook zijn, dat ik het me heb verbeeld. En tijdens het plukken van wat groente vanmiddag een zonnesteek heb opgelopen. Of misschien lijd ik wel aan het roodkapje-syndroom uit Labyrinth-TV. Hopelijk ben ik tegen de avond weer wat meer helder. We gaan dan met een paella de verjaardag van een 70-jarige vieren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten