Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

maandag 28 mei 2012

Lotgenoten

Barça-voetballer Afellay was zes maanden uitgeschakeld. Voor de Majesteit werd haar agenda voor twee maanden opgeschoond voor revalidatie. Koning Juan Carlos was drie maanden bezig aan zijn herstel.
Zomaar wat lotgenoten van me die in 2011 een knieoperatie ondergingen. En ik ? Ik wil na nog geen week na mijn operatie al resultaten zien ! Hoezo ongeduldig ?



De Pinksterdagen probeer ik wat op krukken te lopen en veel te rusten. Maar er ontstaan flinke spierpijnen in het bovenbeen en de geopereerde knie blijft door vocht 1,5 x zo dik dan de rechter knie. Voor het eerst na woensdag begin ik paracetamol in te nemen. Regelmatig een koelcompres zorgt ook voor wat verlichting. Op internet speur ik naar een supersnelle revalidatie-techniek. Zo kom ik toevalligerwijs ook op forumsites met veel ellende over complicaties... Word je niet vrolijk van. 


Morgen begint een intensieve serie behandelingen fysiotherapie. Hopelijk met veel oefeningen die ik thuis kan doen. Met een volle agenda v.w.b. mijn moestuinen en boomgaard moet ik gewoon over enkele weken weer helemaal mobiel zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten