Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

donderdag 12 juli 2012

Verleden tijd

Als we - zoals enkele dagen geleden nog - door kleine dorpjes in het achterland dwalen, roepen we vaak uit "het lijkt wel alsof hier de tijd stil heeft gestaan !" Maar ook de moderne tijd staat hier blijkbaar stil. In Cútar hangt in een steegje onder een meterkast deze poster. Een uitnodiging om in de antiguo cine (oude bioscoop) de WK-finale NL-Spanje te komen bekijken. Op 11 juli 2010 !


Met de benoeming van Louis van Gaal als nieuwe trainer van het Nederlands elftal zijn we in gedachten alweer bezig met het WK van 2014. 


Of die lege bierblikjes ook nog uit die tijd dateren ? Misschien stalt de meteropnemer zijn lege blikjes hier.


Het wordt hier vandaag 37 graden. Gelukkig waait er windje vanaf de zee en is de lucht droog. Vanmiddag de huurauto terugbrengen naar Autos Nerja en een nieuwe huurauto ophalen bij Europcar. Deze vervangende auto wordt vanaf vandaag vergoed door mijn verzekering (Reale Seguro). Mijn X-Trail wacht nog steeds op een onderdeel uit de Nissan-fabriek in Barcelona.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten