Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

maandag 29 oktober 2012

Regeerakkoord

Rond 14.00 uur - als we een flinke wandeling maken langst de kust van Torrox Costa - zoeft mijn iPhone ineens. Het is zonnig, 18 graden en in NL is er een regeerakkoord. Dat goede nieuws moet natuurlijk gevierd worden. Met een lunch bij Chinees restaurant Ling aan de boulevard. Met een drie-gangen menu van € 5,95 p.p. zijn we budgettair helemaal klaar voor de maatregelen van het kabinet Rutte-2. 

We zijn net op tijd thuis om op TV live de presentatie van het Regeerakkoord door Rutte en Samsom te volgen. Met de iPad op schoot lees ik snel dat Regeerakkoord eens door. Interesse in dit stuk onder de titel Bruggen Slaan ? Klik dan hier.
Toch binnenkort maar weer eens laten uitrekenen of fiscaal resident in Spanje aantrekkelijker is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten