Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

dinsdag 30 oktober 2012

Wateroverlast

Na dagen met regen vorige week dachten wij hier wat wateroverlast te hebben. Tót we de beelden van de oostkust van de USA zien. Orkaan Sandy heeft daar behoorlijk huis gehouden. Neef Marcel zet vanochtend bijgaande foto van zijn straat in Low Manhattan (New York) op Facebook. Hieronder - zij het met enige schroom - dit plaatje van gisteren. Het water van ons zwembad zat zaterdag nog tegen de rand, zodat ik het tot een paar tegeltjes onder de rand heb moeten laten wegstromen. Het is vanochtend weer bewolkt en maar 14 graden, het begint te regenen. Ik zal hier het woord wateroverlast hier voorlopig even niet meer in de mond nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten