Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

maandag 3 januari 2011

Afgetuigd !!

Neen, niet schrikken. Zo erg is het nou ook weer niet in Amsterdam-Osdorp. Ik ben niet afgetuigd vandaag. Maar ik héb afgetuigd vandaag. De kerstboom wel te verstaan.



Hiermee zijn de feestdagen definitief achter de rug. Door de val en operatie van Mike wel heel bijzondere feestdagen.


De therapie gaat verder. Ook vandaag weer naar buiten, het Sloterpark in. We zijn zeker niet de enigen. Opvallend veel joggers zo die eerste dagen van het nieuwe jaar. Mike loopt nu zo'n twintig minuten met bijna 3 km per uur. Ok, nog wel met twee krukken en met af en toe een korte rustpauze. En met veel paracetamol. 



Carlos, de fysiotherapeut, ziet het vanmiddag toch ook: ze gaat vooruit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten