Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

dinsdag 1 maart 2011

Hé, dat is leuk. We worden geciteerd.


Het is leuk te constateren, dat ik steeds meer pageviews krijg. Meer dan 100 lezers alleen vandaag is voor mij, eenvoudige blogger, een record. Van Kim komt de verklaring "pap, je staat in de krant". Mijn blog "iedereen manager ?" van enkele dagen gelden prijkt op de voorpagina van de internetkrant "Dagelijks Leiderschap". 
Bijna net zo belangrijk als een verhaal over het leiderschap van Maxime Verhagen.
Zoiets motiveert altijd om dagelijks mijn blog bij te houden. Ik zou daarom zeggen, blijf ons volgen. En, volgers, bedankt voor de interesse.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten