Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

vrijdag 11 maart 2011

Zeebeving en tsunami treffen Japan


De hele ochtend aan de TV gekluisterd (CNN, BBC en NOS) en achter laptop (Twitter, livestreams Japanse TV-zenders, zoals NHK). Ook flink getwitterd en geskyped met familie overseas (o.a. the Schreiner's in Australië. 


Vorig jaar nog fotografeerde ik onderstaand bord bij Tofino. De westkant van Vancouver Island. Mijn broer Jacques is er nu aan het werk ! Hier verwachten ze straks de tsunami. 


Wat een enorme catastrofe daar in Japan en we hebben nog niet eens de beelden gezien van wat er in het noorden is gebeurd ! Op onderstaande regel is de link naar een indrukwekkende fotoserie.
Japan Hit By Massive Earthquake and Tsunami TotallyCoolPix

Geen opmerkingen:

Een reactie posten