Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

woensdag 4 januari 2012

Helemaal in de wolken

Deze twee dagen regen en storm benut ik mooi om mezelf alle funkties van Apple's iCloud aan te leren. Enkele weken geleden had ik de iPad2 en twee iPhones 4 (ja, Mike heeft nu ook haar eigen iPhone) al voorzien van de nieuwe iOS 5.0.1 software, waardoor deze mobiele apparaten al draadloos met elkaar waren verbonden. Vandaag heb ik dan eindelijk ook de allernieuwste Mac OS X software (versie 10.7.2) op mijn MacBook gezet. 
Zodat vanaf nu middels de iCloud-software alle iOS-aparaten via Wi-Fi met elkaar gesynchroniseerd zijn. Een adres aanpassen in mijn adresboek op mijn iPhone en enkele tellen later is die mutatie ook verwerkt op mijn MacBook, iPad en Mike's iPhone. Datzelfde geldt voor de agenda, kalender, muziek, foto's etc. iPhone kwijt ? Geen nood, iCloud laat exact zien waar deze zich bevindt. Neen, we zijn vanaf vandaag helemaal in de wolken met de producten van Steve Jobs. Voor al die Windows-gebruikers die hun computer-leven wat willen opleuken, kijk hier maar eens.

1 opmerking:

  1. hahahaha janneman, die heb ik al een tijdje en het is helemaal geweldig! Ben er ook zoooooooo blij mee! Wij gaan ook nog de Time Capsule kopen en de AppleTV modus. En ik wil nog een airport express erbij zodat we echt door het gehele huis muziek hebben! Luvvvvvv Steve Jobs!

    BeantwoordenVerwijderen