Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

vrijdag 24 augustus 2012

Festival Tres Culturas 2


De tweede dag van het Festival Tres Culturas begint in het zwembad van Casa Domingo. Kleindochter Ann wil niet langer in een zwemhesje zwemmen, maar alleen met de floaties. Zij en kleinzoon Niel vermaken zich prima in carrusel ecological. Een draaimolen die door een flink doorfietsende exploitant draaiende wordt gehouden.
Met Mike doe ik vanavond twee concerten. Een intiem concert op de patio van het Casa del Apero. Hier treden op Misticisssimus, oftewel Burruezo en Bohemia Camerata. Een van hun nummers heb ik hier op YouTube gezet.
Op het grote podium treedt de (Frans)-Canadese groep Les Tireux d'Roches op. Hier mijn filmpje. Het hele Plaza staat te swingen en trilt onder onze voeten. Dan te bedenken, dat dit plein tevens het dak van de ondergeleden parkeergarage is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten