Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

maandag 27 augustus 2012

Festival Tres Culturas 4

Gisteren was de laatste dag van het festival. Omdat Niel zijn siësta had gehouden kon hij met Anouk en mij de hele avond en nacht mee op stap. Mike bleef thuis bij Ann. De show met roofvogels en de middeleeuwse straatspelletjes waren de eerste trekpleisters voor Niel. 
Nadat we een paar bars aangedaan hadden op de Ruta del Tapa (biertje met tapa voor 1,50 euro) waren we nog op tijd voor een intiem concert van het uit Burgos afkomstige duo FÉTEN FÉTEN. Op de patio van het Casa del Apero werd het een vrolijke boel. Kijk hier maar eens naar het You Tube filmpje. 
De uit Extremadura afkomstige folkgroep ACETRE was de slot-act op het grote podium. Op mijn Facebook-pagina een leuke video van deze groep die door Desigual gekleed lijkt te zijn....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten