Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

zondag 19 juni 2011

Dubbel parkeren

Zo langzamerhand behoren de parkeertarieven in Amsterdam tot hoogsten in Europa. Tot ver buiten de ring, ook in het stadsdeel waar wij wonen, moet er voor parkeren worden betaald. Het enthousiasme van de gemeente om te kunnen incasseren kent soms geen grenzen. Zo zie ik afgelopen week elders in de wijk dit beeld. Zowaar twee parkeerpalen naast elkaar. Dat is nog eens een creatieve interpretatie van het begrip "dubbel parkeren".


Voor bezoekers aan ons appartementencomplex hebben we vlak voor de deur gelukkig nog een strook "onbetaald parkeren". Ik zal er binnenkort ook maar eens een foto van nemen. Voordat je er erg in hebt, staan ook hier straks parkeerpalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten