Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

woensdag 1 juni 2011

Hoogste tijd voor de klamboe

Afgelopen nacht ben ik ineens klaarwakker na een steek in de oksel en daarna een kriebelig gevoel op de bovenarm. Dekbed van me afgeschud en licht aan. Neen, het is geen droom, maar ik zie op het matras een duizendpoot van zo'n 10 cm kronkelen. Hij maakt zich snel uit de voeten. Twee klappen met een pantoffel en hij verzet geen poot meer (haha). Snel ter verzachting de ontstekingsremmende Polaramine op de beet gedaan. Toch op advies van ervaringsdeskundige Mike het bed maar even geïnspecteerd. En daarna voor de nodige nachtrust voor de komende tijd de klamboe vastgezet.
Vanochtend nog wat laatste klusjes in de moestuin. Daarna is het tasje inpakken en richting Mauri voor een paella aan het strand.












Nog even wat foto's van de tuin. De Jacaranda-boom begint net in bloei te komen. Mooi gezicht.


Ook hieronder een plaatje van het voorterras met de nieuwe steunbalk die we eergisteren hebben geplaatst. Gisteren een flink deel van de dag bezig geweest om de nieuwe cañizo erop te leggen. We kunnen weer een paar jaar vooruit. 


De Nissan parkeren we weer bij Parking Sur in San Juan, vlak bij Málaga Airport. Vanavond arriveren we met Vueling weer in Amsterdam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten