Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

maandag 8 augustus 2011
















Alle beurzen in de wereld gaan vandaag diep in het rood. Maar dat deert ons even niet. De vakantiegangers uit Amsterdam genieten hier volop. De jongste van de hele familie, Ann, is met haar ruim 20 maanden behoorlijk gaan praten. Pas een paar weken geleden nog hoorden we haar via Skype "opa" en "oma" zeggen. Vandaag brabbelt ze er af en toe zelfs het Spaanse equivalent er tussendoor. Wij vinden dat abuelo (opa) en abuela (oma) natuurlijk prachtig.

Dat Niel het naar zijn zin heeft bewijst deze foto wel. Met bandjes, zonder bandjes, met nieuwe zwemvliezen. Hij gaat als een speer. Als ze 23 augustus vertrekken kan hij volgens mij zo op voor zowel zijn A- als B-diploma zwemmen. Pieter en Anouk vinden het allemaal "heel mooi".

Natuurlijk even een pose op de trap van de patio waar alle kleinkinderen altijd even moeten zitten ! (foto genomen met mijn i-Phone)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten