Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

dinsdag 30 augustus 2011

Kleurrijke bijeneters


We hebben ze de afgelopen weken wel vaak gehoord, maar ze zaten flink hoog. Vanmiddag vliegt er weer eens een flinke zwerm bijeneters laag rond Casa Domingo. Gebruikmakend van de flinke wind uit de sierra, blijven ze soms even hangen. Dus een mooie gelegenheid om ze met de good old NIKKOR 70-300-mm telelens vast te leggen. Ik blijf het wat kleuren betreft hier de mooiste vogel vinden. 
Bijeneters zijn nog al schuchter. Vandaar dat het me tot op heden niet is gelukt deze vogel op de grond te fotograferen. Op Picasa tref ik vandaag deze recente foto aan van fotograaf Candido Gomez. Een verliefd paartje bijeneters op de grond. Heel mooi. Ben ik even blij, dat ik hier woon en niet kleurenblind ben.

1 opmerking: